Pogotowie Edukacyjne z fizyki
Formy pomocy i współpracy
Oferujemy konsultacje, szybką powtórkę, doraźną pomoc oraz profesjonalne korepetycje i kursy z fizyki dla uczniów. Zajęcia stacjonarne odbywają się w Toruniu przy ul. Koniuchy 7/7F (kamienica). Do konsultacji przez Internet używamy meet.google.com lub Skype. Możemy też uzgodnić stosowanie innego narzędzia.
Wypełnij Formularz, a my w ciągu 24 godzin od zgłoszenia skontaktujemy się z Tobą, aby ustalić możliwe szczegóły współpracy. Możesz też skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie (szczegóły w menu Kontakt).
Uczennice i uczniowie klas VII-VIII oraz szkół średnich (poziom podstawowy): 80 zł / 60 minut
Uczennice i uczniowie szkół średnich (poziom rozszerzony): 100 zł / 60 minut
Termin | Dział fizyki | Liczba godzin | Cena za kurs |
wrzesień 17:00-18:30 |
Wstęp do fizyki (jednostki, analiza danych pomiarowych) |
4 | 120 zł |
październik/listopad 17:00-18:30 |
Kinematyka (ruch prostoliniowy i krzywoliniowy) |
16 | 480 zł |
grudzień 17:00-18:30 |
Dynamika (ruch i siły) | 6 | 180 zł |
wrzesień/październik 18:45-20:15 |
Bryła sztywna | 12 | 360 zł |
listopad/grudzień 18:45-20:15 |
Hydrostatyka i wstęp do zjawisk cieplnych | 14 | 420 zł |
Terminy, warunki i cena ustalane indywidualnie
Wykształcenie/doświadczenie kadry pedagogicznej
Studia magisterskie: Uniwersytet Mikołaja Kopernika
w Toruniu, Wydział Fizyki i Astronomii, kierunek: fizyka
Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów; Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
Studium Pedagogiczne Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
Zarządzanie Oświatą; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
„Science show jako niekonwencjonalna forma edukacji”
„Czy fizyka ma płeć?”
„Opiekun szkolnego koła szachowego”
„Kierownik wypoczynku dzieci i młodzieży”
„Animator czasu wolnego”
„Jak skutecznie uczyć fizyki i przygotować do nowej matury w obliczu kolejnych zmian w systemie oświatowym”
„Ogólne cele nauczania fizyki a kształtowanie kluczowych umiejętności przedmiotowych i ponadprzedmiotowych w oparciu o materiał objęty podstawą programową nauczania fizyki”
„Przygotowanie uczniów do matury na podstawie testów. Możliwości wykorzystania programów komputerowych w kształtowaniu pojęć fizycznych”
„Trudności w uczeniu się matematyki”
„Analiza wytworów prac uczniowskich – ocena nauczyciela, samoocena ucznia: zgodność czy rozbieżność?”
nauczyciel fizyki, informatyk, koordynator projektów edukacyjnych, specjalista w szkole doktorskiej